Nemzeti Marhulat

A blog teljesen a szerzők magánvéleménye, semmilyen párt vagy szervezet véleményét nem tükrözi.

Utolsó kommentek

  • ekszvájzed: Gondolom a véleményed a valóság ismeretében sem fog megváltozni soha, mi? Ami nem illik a képedbe, azt terelésnek, a tárgyhoz nem tartozónak nevezed ... Ó, ne is szégyelld magad, egy percig sem, am... (2017.05.18. 16:11) Kik is a legkegyetlenebb gyilkosok?
  • Barta Katapán István: A gond csak az, hogy a cigány elkövetőket, akik Szögi Lajost, sok öreg embert, fiatal gyereket megöltek, nem ítélték életfogytra. Pedig simán megérdemelték volna. Én pacifista vagyok, nem akarom elv... (2016.04.20. 17:49) Kik is a legkegyetlenebb gyilkosok?
  • iii: @Sapika: Igen, sajnos nincs, ez nagy hiányosság. Ennek az is az oka, hogy akik partnerek lehetnének, azok függetlenül indulnak, például az MCP. (2014.03.02. 12:53) Hogy kerülnek a magyar "szurkolók" Konyárra?
  • Sapika: Örömmel találtam ide. És talán ez a megfelelő hely, hogy megkérdezzem: Jól látom-e, hogy Orbántól balra nincs egyetlen cigány képviselőjelölt sem befutós helyen? Annak örülnék persze, ha tévednék, ... (2014.02.24. 17:08) Hogy kerülnek a magyar "szurkolók" Konyárra?
  • stoppos76: Én az ötödik pontra is a nem igazt nyomnám. kevés tenyérbemászóbb képű van a Mesterházynál. (2013.07.23. 11:33) Tényleg elbukott Bajnai?
  • Utolsó 20

Feedek

"Tűzzel-vassal irtandóak minden módon"

2010.02.11. 13:22 iii

Mostanában kevés időm van blogot írni, de kedvenc online újságomban van egy új cikk, ami meghozta a kedvemet. Igen, igen, a  Szentkorona Rádióról van szó, a cikk pedig itt található: Van jelöltje, lesz jelöltje mindenhol a liberális utódpártnak?

A gyerekek nagyon próbálkoznak, hogy valamennyire objektívek legyenek, de már rögtön a címben elhasalnak, kérdőjelet illesztenek egy tény végére. Ahogy megszokhattuk, az SZDSZ-utódpárt zsolozsmát szinte minden mondatban elmormolják, hátha akkor hatásosabb. Hiába nyilvánvaló ma már minden, kicsit is tájékozott ember számára, hogy az SZDSZ-utódpárt az MDF lett és aki valaha is tájékozódott az LMP felől, azt tudja, hogy sokkal több mindenben különböznek tőlük, mint amennyiben azonosak. Mások persze pont ezt kifogásolják, de így van ez jól.

Ez szinte szót sem érdemelne, mondom, ezt már megszokhattuk. Ami viszont említésre méltó, az a nyílt uszítás, a magyar és a világ minden kultúrországában törvényellenes mások ellen irányuló agresszió. Idézem:

Közben az LMP ugyanaz a liberális, köztársaságot éltető, nemzetellenes formáció, csak fiatalabb kiadásban, mint az SZDSZ. Tűzzel-vassal irtandóak minden módon, minden formában, mindenhol.

Mint jól tudjuk, a Szentkorona Rádió elítéli a demokráciát, neki a középkori királyság a kívánt államforma, élén a kiváltságos uralkodó osztállyal, amik nyilván ők akarnak lenni, nem földtúró jobbágy. Így szinte alig csodálkozunk azon, hogy a "köztársaságot éltető" mint dehonesztáló jelző szerepel itt, dacára minden épeszű ember véleményének.

A liberális szót, ami minden polgári demokrácia alapja és olyanok, mint Deák Ferenc vagy Kossuth Lajos, büszkén viselték, szintén szitokszóként használják, mint oly sokan manapság. Mielőtt felhorkannál, kedves Olvasó, nem, az SZDSZ lejáratódott politikusai nem egyenlők a liberalizmussal. A liberalizmus minden demokratikus párt világképében megjelenik, az MSZP-től a Fideszig bezárólag. A kérdés csupán az, melyik párt milyen arányban szerepelteti ezt a programjaiban.

Az, hogy a nemzetellenes jelzőt a szerkesztő úr kiosztja, hiányolnánk is, hiszen mindenki, aki ötpercenként nem mondja azt,  hogy mennyire de atyaúristen magyar vagyok - mint egy másik mértékadó blogból megtudtam: "úgy szeretem a magyarságot, mint anyámat" (erről majd máskor) - az nyilvánvalóan nemzetellenes. Mert a nemzet az énbelőlem áll, meg akit én annak mondok, ugyi, gugyerák?

És ezt betetézi ez a gyönyörűséges, istenfélő, magyarszerető, zsolozsmás mondat, miszerint "tűzzel-vassal irtandóak". Ehhez már kommentárt is alig tudok hozzáfűzni, ehhez képest a köteles beszéd meg a cuslágos viccelődés smafu. A problémát abban látom, hogy ezzel az idióta társasággal szimbiózisban él egy olyan párt, aminek igen magas a támogatottsága és amely párt feltehetően az új parlament tagja is lesz. Az ő stratégiájuk az, hogy tőlük jobbra már ne legyen senki - akárcsak Orbánnak volt régebben - így nem is fognak ez ellen tiltakozni.

Aki kicsit is képes gondolkozni, döntse el, milyen országban akar élni és cselekedjen ennek megfelelően.

FRISSÍTÉS:

Uszítók ellen tesz feljelentést az LMP

Az LMP képviseletében ismeretlen tettes ellen tesz feljelentést Schiffer András, mert a Szent Korona Rádió honlapján a pártról olvasható egyik cikk kimeríti a közösség elleni izgatás bűntettét azzal, hogy kiirtandónak ítélti a Lehet Más a Politika párt tagjait.


A hubatka álnév alatt a február 10-én megjelent cikk szerint ugyanis az LMP egy „nemzetellenes formáció“, mely „tűzzel-vassal irtandó minden módon, minden formában, mindenhol“.

Schiffer András a feljelentésben hangsúlyozza: a cikkben tett kijelentés kimeríti a közösség elleni izgatás bűntettét, hiszen nagy nyilvánosság előtt erőszakos cselekedetre hív fel. A gyűlöletre uszítás törvénybe ütköző cselekedet, durva visszaélés a véleménynyilvánítás szabadságával, az erőszak érzelmi előkészítése. Az erőszakra való felhívás, az erőszak nyilvánvaló és közvetlen veszélye túl van a szabad véleménynyilvánításnak az alkotmánybíróság által kijelölt határán.

Budapest, 2010. február 18.

 

44 komment

Címkék: lmp

A bejegyzés trackback címe:

http://nemzetimarhulat.blog.hu/api/trackback/id/tr781749207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Magyarnaba 2010.02.13. 14:45:58

Az LMP-ben van egy erős globalizációkritikus gondolat. Ha valaki józan paraszti ésszel átgondolja, hogy mit művelt az SZDSZ az elmúlt nyolc évben, illetve hogy erről mit gondol egy globalizációkritikus mozgalom, akkor a nem túl nagy szellemi kapacitással megáldott polgártárs is láthatja, hogy ez a brigád nem az a brigád. Ha van bennük közös, akkor az az emberi jogi szemlélet, ám ezt az SZDSZ Kóka János felemel(ked)ése óta látványosan alárendelte a piaci szempontok. (Piaci szempontok = globálburzsoázia megfogalmazása politikailag korrekt módon.)

A szentkoronás fiúkkal-lányokkal nem kell sokat foglalkozni. Nácikkal eszmecserét vagy bármiféle vitát folytatni hibás világlátás, mivel azzal csak legitimálja őket az ember. Az sem érdekes, hogy mit gondolnak a nekik nem tetsző brigádról. Tudjuk mit gondolnak és azt is tudjuk, hogy ezen nem kívánnak változtatni.

Az LMP-nek egy esélye van: egyik kézben kard (tömegbázis), a másik kézben kereszt (meggyőződés, ideológia). Nem megijedni a pogányok áradatától, akkor sem, ha időnként magunk sem tudjuk, hogy van-e a kezünkben valami, vagy csak képzeljük.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2010.02.16. 18:20:41

Nagyon tetszenek ezek a szentkoronás hülyék :D

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.02.17. 13:58:48

"Elég volt a hazaárulásból" vagy mi nevű kollégát egy hónapra eltiltottam a blog kommentálásától. Legközelebb a véleményedet írd le, a mocskolódást tartsd meg magadnak. Tudod: ha vendégségbe mész, nem köpünk a padlóra, mint otthon.

craft 2010.02.18. 00:26:25

Én szoktam padlóra köpni vendégségkor. Bizonyos kultúrákban ez igen jó benyomást tud kellteni.

craft 2010.02.18. 00:29:55

Amugymeg a rézfánfütyülő, szílvaszedő büdös cenzorozó kutyád! Vagy ahogy a kínai mondaná:
肏你妈!

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.02.18. 09:54:12

@craft: Nem vagyok benne biztos, hogy létezik ilyen kultúra. Azt már hallottam, hogy a hajtetveket megesszük a másikról, nade padlóra köpni...

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.02.18. 09:55:25

@craft: Ezt olyan szépen mondtad, hogy meg vagy érte dícsérve. A kínait nem tudtam sajnos elolvasni, pedig biztos az is nagyon jó lehet.

craft 2010.02.19. 18:05:07

Olvass akkor többet, még mielőtt okoskodnál.

HaKohen 2010.03.17. 21:30:31

@craft:

kelteni: egy l-lel írják
amúgymeg: hosszú úval írják
szilvaszedő: rövid i-vel írják

legalábbis azok, akik nem magyargyűlölők és megtanulták (lehetőleg az általános iskolában) a magyar nyelv szabályait

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.03.28. 15:33:23

craft: Szerintem te troll vagy (http://hu.wikipedia.org/wiki/Wikipédia:Trollkodás). Mint úgy megannyi a jelenlegi "még a kulcstartóm is árpádsávos turulmadaras" légió. Ez már nem is eszme, hanem óvodás húrfeszítés, csak mert a monitor ezen oldaláról nem tudnak pofánvágni.

Nem értem. Ha vki határozott véleménnyel tudja alátámasztani meglehetősen jobbos véleményét, az OK, de ez az identitászavaros "mindenkinek beszólok" keménykedés, hogy egyáltalán észrevegye vki ezeknek a szerencsétleneknek a létezését (nem is "jelentőségét" írtam), ép ésszel fel nem fogható (talán ugyanezen okból olyan gyakori a szkizofrének esetén a military-s téveszme). És ezek az emberek döntik majd el, hogy ki vezesse négy évig az országot? Ilyenkor fut könny a szemembe.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.28. 17:43:33

Ha az LMP ennyire a parlamentbe vágyik, akkor legalább a demokrácia és a köztársaság közötti különbséget megtanulhatnátok, mert így tájékozottság terén nem sokban különböztök az átlag kapcsolat.hu kommentelőnél.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.28. 18:53:06

@Member: "talán ugyanezen okból olyan gyakori a szkizofrének esetén a military-s téveszme"
Ez egy alapvetően téves megállapítás, a skizofrénia nem hajlamosít az erőszakos magatartásra, a pécsi lövöldözővel példálózni pont annyira megalapozott, mintha a néger bőrszínnel magyaráznánk a munkahelyen való aktivitást. Nem ártana előtte tájékozódnod.
Off: Remélem egyszer lesz egy olyan párt Magyarországon, amelyik tartja annyira fontosnak az emberi jogok védelmét, hogy kiálljon a két legkiszolgáltatottabb réteg mellett, amelyek szerintem a kóros elmeállapotúak és a magzatok. Ilyennek egyelőre nyomát sem látom.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.03.28. 20:46:11

(Nagyon tájékozott lehetsz, ha ennyire szereted ezt a szót)
Mondtam egy szóval is, hogy minden skizo agresszív, vagy felhoztam példának a pécsi tagot? Csak azt állapítottam meg, hogy ez a fajta hozzáállás elég gyakran fordul elő náluk, mint védekezőreakció (vmivel le kell küzdenie a dopaminzavart), jópárat láttam és eggyel dolgoztam is féléves gyakorlatom során. Nála a hebefrén és a paranoid téveszmék keveredtek igen szépen.
Ne következtess túl, ha megkérhetlek rá.

Az általad leírt két témával az a gond, hogy nem elég tömegesek, illetve a "család" témába foglalhatóak. A magzat élete kifejezetten kényes téma, ebben a vita nem tény, hanem értékközpontú lesz elég gyorsan. A kóros elmeállapot esetén a legfőbb védőháló a család, és a legfontosabb a betegségtudat kialakítása és a megfelelő kezelés a szintentartás érdekében, többet nem igazán lehet tenni az ügyben.
Magánvélemény, de a hajléktalanokat sokkal kiszolgáltatottabbnak érzem.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.28. 22:40:20

@Member:
"Nagyon tájékozott lehetsz, ha ennyire szereted ezt a szót"
Ami azt illeti, az én _tájékozottságom_ kiterjed az államforma és uralmi rend megkülönböztetésének képességére. Biztosan az érettségi teszi, mégis csak elvárás volt megtanulni hozzá.;-) Egyébként bocsi, tényleg kétszer is használtam egy szót, jó megfigyelés...

"Mondtam egy szóval is, hogy minden skizo agresszív, vagy felhoztam példának a pécsi tagot?"
Nem, te azt mondtad, hogy ez egy gyakori jelenség, amire én azt írtam, hogy nem igaz, a skizofrénia nem hajlamosít. Tehát nem, nem mondtad, hogy _minden_ skizo agresszív, mint ahogyan én ezt nem is kértem rajtad számon. Kérdésed újabb része tehát hülyeség. A pécsi arcot valóban nem hoztad fel, őt én hoztam fel, mert kedvelt és friss érv szokott lenni az elmebetegek agresszív viselkedésére. Így jobbnak láttam már az elején kivonni a vitából.

Tehát a "military mentalitás" most a feltűnési viszketegség (lásd: első hozzászólás) vagy a védekező reakció része? Én továbbra is állítom, hogy az agresszív magatartás (persze lehet, hogy én értelmezem rosszul a "military magatartás" kifejezést, és itt alapvetően a Fishing & Hunting csatorna túlzott szeretetéről van szó:-D) és a skizofrénia nem függ össze. Akiket én ismerek, azokra egyáltalán nem jellemző, és a Dr. Harangozó Judittal folytatott konzultációim is határozottan ezt támasztották alá.

"Az általad leírt két témával az a gond, hogy nem elég tömegesek"
Csak a skizofrénekről elmondhatjuk, hogy az összlakosság 1-2%-át teszik ki. Magyarországon ez 100-200 ezer ember. Akkor mekkora lehet a kóros elmeállapot által sújtottak lélekszáma? Nekem nem tűnik egy marginális rétegnek. Ami a művi terhességmegszakításokat illeti, évi több tízezer (2004: 50.000) szokott lenni. Igen, valóban kényes téma, és a pártjainkat jellemzi, hogy nem merik felvállalni határozottan ezt a kérdést (ti. embertársaink/állampolgáraink tömeges jogfosztását, megölését, lásd: szajtepo.blog.hu/2009/02/24/egy_gondolat_az_abortuszrol). Ez a téma nem vonatkoztatható el a tényektől, szerintem arról szól, hogy a tényeket mennyire hagyjuk figyelmen kívül a hiányos értékrendek érdekében. Gondolom ebben nem lehet más a politika.

"megfelelő kezelés a szintentartás érdekében, többet nem igazán lehet tenni az ügyben."
Van esély a tünetmentességre, nekem van hozzátartozóm, aki évek óta problémamentes, teljes életet él. Ehhez valóban kellett a biztos és kitartó családi háttér, és az, hogy az orvosoknál kikönyörögje magának a kezelést és a normális gyógyszerek felírását.

"Magánvélemény, de a hajléktalanokat sokkal kiszolgáltatottabbnak érzem."
A hajléktalanok képesek az akaratnyilvánításra és szem előtt vannak. Nem azt mondom, hogy jó a helyzetük, de élvezik a társadalom figyelmét. Nyilván nem szerencsés, ha versenyeztetjük a hátrányos helyzetű rétegeket, de az általam említetteknek különlegességük, hogy _nem_ képesek kiállni önmagukért, mások pedig nem érdekeltek abban, hogy törődjenek velük. Aztán ha a skizoból hajlesz lesz, akkor majd a Máltai Szeretetszolgálat ad neki enni.:-)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.03.28. 22:56:11

"A hajléktalanok képesek az akaratnyilvánításra és szem előtt vannak."
Na persze. Egyrészt a problémamegoldó eszközeik száma 0, teljesen apatikusak, egészségi állapotuk általában botrányos, családjukkal nem tartják a kapcsolatot, iskolai végzettségük alacsony és rengeteg közöttük minimum skizoid zavaros és 10ből 8 alkoholista.

"Aztán ha a skizoból hajlesz lesz, akkor majd a Máltai Szeretetszolgálat ad neki enni.:-)"
Itt pont voltam gyakorlaton és elhiheted, a málta szinte semmit sem tud megoldani. Kitöltenek évente 3 átmeneti segély papírt meg megkennek neked napi 2 tesco light spread-es kenyeret, nagy cucc. Mondjuk nekem sikerült egy olyan máltai csoportot kifognom, ahol még antiszemiták is voltak a szocmunkások.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.07. 16:11:50

Öh... Itt ugye arról van szó, hogy a szentkoronások milyen ostobák... Valami ellenoldal, ahol rajtuk lehet röhögni, igaz? Szó se róla, csináld, aranyos meg minden, de azért alapvetően had röhögjelek ki. Hogy miért? legfőképpen, mert megtehetem. Másodsorban azért, mert te pont azokat akarod felvilágosítani, akiket fikázol. Legalábbis úgy jellemzed a blogodat. Ezért a dunaparton nyilvános kiröhögésben részesülsz, ha nem haragszol. Mennyivel korrektebb lenne azt mondani, hogy azok hülyék, gyertek, röhögjünk rajtuk! De nem, te 'felvilágosítod' őket. Igazán, ilyen stílusban? Pfej! *padlóra köp* Szép életet!

kranführer 2010.04.13. 17:53:49

Valószínű hogy lmp=szdsz. Ezért szerintem is mocskos egy bagázs. Hogy is volt a faith eset? A zsidógyerök kiadta magát cigánynak hogy kapjon lóvét? :-DDDD
Most a zemeszempé visszaléptet a lehethogymások javára??? Csókolom, csókolom itt újra liberablókat érzek visszatérni.
Összenő ami összetartozik...
(ha gondolod lehet törölgetni kedves iii...)

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:04:02

@Gidro: Nem, a szentkoronarádió olvasói nem azonosak a szentkoronarádió készítőivel. Az olvasóknak szeretnék más nézőpontot adni.

@kranführer: Nagyon fárasztó 5000-szer elmondani, hogy miért nem azonos az LMP az Szdsz-szel, így most nem is teszem.

A Faith-ügy így történt, ki is lépett az LMP-ből, még a rá adott szavazatokra se tart igényt az LMP. Sajnos, nem lehet garantálni, hogy mindenki szeplőtelen, senkinek nincs a múltjában bibi. A hasonló ügyek egyébként Magyarországon bocsánatos bűnnek számítanak, ahogy az adócsalás is, de egy képviselőjelölttől senki nem tolerálja, nagyon helyesen.

Amúgy mindenki mondhatja magát cigánynak, ebbe senki nem köthetne bele. Faith ezt azért nem játszhatta el, mert emellett egy zsidó egyesületet is vezet. A legnagyobb probléma, hogy ilyen támogatásokat nem etnikai alapon kellene adni, mert cigány ugyanúgy lehet gazdag, aki nem szorul rá támogatásra.

MSZP: az LMP nem fog visszalépni, arról, hogy ők meg hova lépnek vissza, az az ő dolguk.

Miért törölgetném? Mondjuk a témához a legkevésbé se szóltál hozzá, de ez legyen a legnagyobb baj.

kranführer 2010.04.13. 18:05:17

Most nézem:
"A turulos, szentkoronás. civilmozgalmas, magyarokszövetségés szédelgők felvilágosítását szolgáló kiadvány. A blog teljesen a szerző magánvéleménye, SEMMILYEN PÁRT VAGY SZERVEZET (aha csak a zelempé) véleményét nem tükrözi."

B+

Mi bajod balfék a hagyományokkal és a civil mozgalmakkal? Magyarok Szövetsége? Ezt a nevet ide mered írni, ebbe a blogba? Te sem fogsz tudósítani, ahogy más hasonszőrűek sem hogy az MSz rendezvényén Bösztörpusztán hány látogató volt 2009-ben. (Idén is lesz) Csak a számot. 2,5 x Sziget. Igen ennyien.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:13:01

@kranführer: Mondom, ez saját vélemény. Tudsz olvasni?

Sok bajom van a Magyarok Szövetségével is, meg a "Civil" Mozgalommal is, csak velük nem volt időm még foglalkozni. Utóbbival talán már nem is érdemes, előbbi meg nem sok vizet zavart az utóbbi időben.

A MSZ meg a szentkoronás őrültek / Jobbik / kuruc stb. nagyon sok átfedés van.

Miért érdekes, hogy hány látogató volt az MSz rendezvényén? Azok pálinkát mentek odda inni meg pörköltet enni. Ha arra jártam volna, én is benéztem volna, miért ne? Ettől még a vezetőik beszélhetnek zöldségeket.

Ígérem, minél előbb írok róluk és akkor majd jól megmondhatod a magadét.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:14:25

@kranführer: Ja és nem a hagyományokkal meg a civil mozgalmakkal van probléma, természetesen. Hanem "a" Civil Mozgalommal.

kranführer 2010.04.13. 18:23:27

@iii: Egyébként a Szent Koronával vagy a rádióval van bajod?

"Miért érdekes, hogy hány látogató volt az MSz rendezvényén? Azok pálinkát mentek odda inni meg pörköltet enni (meg egyéb másért is!). Ha arra jártam volna, én is benéztem volna, miért ne? Ettől még a vezetőik beszélhetnek zöldségeket."

Mert hogy általános média elhallgatás volt az egészről. Neked is megérte volna betérni (persze csak ha nem vagy hagyományellenes...)
A vezetők meg mindenhol zöldségeket beszélnek...

kranführer 2010.04.13. 18:28:10

vastagbor.blog.hu/2010/04/13/liberalisok_masik_partja
Mindent elmond. Megszüntettünk egy rablóbandát és más néven újraindítottuk. Ezerarcú bűnözés...

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:49:11

@kranführer: Én pedig csak a vezetőikkel foglalkozom, nyilván nem a tagsággal van probléma. Nem ők írják a nyilatkozatokat. A Magyarok Szövetségén alapkoncepciója marhaság, de most ezt tényleg nem tudom részletezni.

Egyébként van Magyarok Világszövetsége is, na az is egy szép bagázs, de mostanában megbújnak valahol.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:54:18

@kranführer: Ezzel egy probléma van, hogy nem igaz. Ez játék a számokkal. Az LMP se politikájában, se tagságában nem utódja az Szdsz-nek. Ez zöld párt, ahogy Németországban létezik a Die Grüne és mellettük vannak a Freie Demokraták. Nálunk ez MDF álnéven indult és nem került be a parlamentbe. Lehet, hogy később sikerül.

A szavazók között van átfedés, csak nem ilyen direkt, ahogy itt lefestik. És azzal sincs semmi probléma.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 18:58:34

@kranführer: Ja ezt kihagytam. A Szent Korona mint történelmi ereklye természetesen tiszteletreméltó dolog, csak az erre alapozott eszme végletesen elavult és ósdi. A rádió is egy nagyszerű találmány, csak ez így együtt, mint Szentkorona Rádió, végzetes kombináció és különösen, amit képviselnek: demokráciaellenes, arrogáns, ósdi eszmék tárháza.

kranführer 2010.04.13. 19:03:34

@iii: utolsó kommentedre:
Mindent bele lehet magyarázni. Szerintem marhaság az lmp és ez az egész posztkommunista diktatúra ami volt. Igaz a fidesz se lesz jobb. A politika mocskos nem lehet más.
Teljesen más a világnézetünk, ezért nem nagyon jövök vissza.
Üdv
kran

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.13. 21:40:17

@kranführer: Vannak benne igazságok. Kissé egyoldalú. Miért kellene gondolkodni?

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2010.04.27. 17:52:48

Az LMP természetesen nem SZDSZ, de a Jobbiknak nagy szüksége volt az összes anti-establishment szavazatra, ezért is lengették ezt a baromságot. Sem személyi szinten, sem programszinten (lásd azt az apró fejezetet, amit gazdaságpolitikának hívunk) nem rokon az SZDSZ-szel az LMP. Persze nyilvánvalóan vannak átfedések. Pl mindkét pártnak "hivatalból" nagyon fontosak az emberi jogok (más kérdés, hogy az SZDSZ a gyakorlatban ebből mennyit valósított meg), mindketten sokra tartják a demokráciát és a harmadik köztársaság közjogi berendezkedését. Valamint mindkét párt olyan politikai gondolkodás szülötte (a liberalizmus, illetve a modern zöld-baloldali ökopolitika, bármit jelentsen is ez), amely nagyjából azonos társadalmi rétegekben népszerű (nagyrészt ebből származik az a tény, hogy az LMP leginkább ott népszerű, ahol az SZDSZ is az volt). De aki szerint ebből az következik, hogy az LMP az új SZDSZ, az szerintem nézesse meg magát egy orvossal.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2010.04.27. 17:59:40

@iii: azt nem gondolhatjátok komolyan, hogy az MDF lett az SZDSZ utódja. ez majdnem annyira légből kapott, mint az LMP-SZDSZ azonosság. az SZDSZ-nek van egy maradéka, egy elég béna új vezetése, amely a maga tisztességes módján állt oda, hogy megújítsák a pártot. új programot, új irányt akartak/akarnak, csak az új program gyenge lett, mint a harmat, az új irány meg a választásokon való nem indulást jelentette. az MDF-fel való együttműködés elvi alapja mindössze Bokros személye és az ő alapvetően liberális gazdasági programja volt, amit az MDF nagyrészt nem szeretett, most buktat, kidobták Ibolyát, és az SZDSZ-t, a helyi SZDSZ-esekkel meg a kampány alatt sem álltak szóba.
Az MDF semmi módon nem lett SZDSZ utód. Bepróbálkoztak egy liberális gazdasági programmal, nem jött be, valószínűleg eldobják. Személyi szinten meg az elmített próbálkozás ideje alatt sem volt összefonódás, sem a mezei tagok, sem az alsó és középvezetők, sem pedig az egykori nagyágyúk nem mentek az MDF-be.

Avatar 2010.04.29. 17:46:43

"Közben az LMP ugyanaz a liberális, köztársaságot éltető, nemzetellenes formáció, csak fiatalabb kiadásban, mint az SZDSZ. Tűzzel-vassal irtandóak minden módon, minden formában, mindenhol."

Ez miben is jobb, mint a Tilosban anno elhangzott "kiirtanám az összes keresztényt" szöveg?
Abból országos felháborodás lett, a műsorvezetőt kirúgták, ennek ellenére a mai napig az a gumicsontja a jobboldalnak, hogy a Tilos rádió ki akarja irtani a keresztényeket.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.05.03. 13:08:31

@Salsa: Igen, most megint nem Szdsz-utódok, de eddig ez volt a koncepció. Az MDF már annyi kanyart írt le, hogy ezt nehéz követni.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.05.30. 16:50:15

Pedig hát az LMPnek is megvan a véleménye Trianonról, és az kapcsolódik az oldalhoz, nem? :)

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.05.30. 17:05:07

@Member: Szerintem az LMP-nek, mint olyan, nem nagyon van véleménye Trianonról, a tagjainak igen. De nem is Trianon maga a lényeg, mert arról majd mindenkinek ugyanaz a véleménye, hanem hogy mi a követendő út ezek után.

Persze, lehetne írni sok mindenről.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.21. 23:48:22

"Mint jól tudjuk, a Szentkorona Rádió elítéli a demokráciát"
Erre valami bizonyíték?
Az a helyzet, hogy ez baromság.

"neki a középkori királyság a kívánt államforma"
Ostobaság, és ezt elsőkézből tudom.
Egyébként Magyarország 1946ig királyság volt, törin hiányoztál mikor az újkort vettétek?
Bár gondolom neked a Nagy-Britannia, Hollandia, Japán, Svédország, Ausztrália is mind a középkort juttatja eszedbe...

"élén a kiváltságos uralkodó osztállyal"
Olyan cuki ez a felfogás. Wake up Neo, MOST is a kiváltságos uralkodó osztály van felül a mi fantasztikus progresszív "köz"társaságunkban.

"amik nyilván ők akarnak lenni, nem földtúró jobbágy"
Mint tudjuk Svédországban, ahol középkori királyság van, ott is kétféle ember létezik: az elnyomó uralkodó osztály, és a földet túró jobbágy.
Gratulálok! Egy tsz-parasztnak az 50es évek közepén differenciáltabb királyságképe volt mint neked!

"Így szinte alig csodálkozunk azon, hogy a "köztársaságot éltető" mint dehonesztáló jelző szerepel itt, dacára minden épeszű ember véleményének."
Jó öreg übermenschmentalitás: van az én véleményem, és van a hülyeség. :)
Fájóan műveletlen és szűk látókörű vagy. Talán beszélgess néha Pázmányos bölcsészhallgatókkal. (Vásárhelyi már elborzadt a fasiszmus térhódításán az egyetemeken, úgyhogy csak óvatosan!)

A liberalizmust illetőleg egyetértek.

"Kossuth Lajos,"
Pff, Kossuth-kultusz ide, Kossuth-kultusz oda, attól még egy hazaáruló volt, amit Görgeyvel csinált az bizony címeres patkányság volt...

"A liberalizmus minden demokratikus párt világképében megjelenik, az MSZP-től a Fideszig bezárólag."
MSZP és liberalizmus? Mi másról beszélünk! Ha van párt, klikk, mentalitás, attitűd ami inverze a liberalizmusnak az maga az mszp.

"Az, hogy a nemzetellenes jelzőt a szerkesztő úr kiosztja"
Az őszintébbek, bátrabbak nyíltan ki szokták mondani, hogy a nemzetfogalom elavult és kártékony. Őket azért valamennyire becsülöm, nem sunyin nemzetellenesek, nem akarnak átverni.
Te meg csak célozgatsz, ironizálsz, beszólogatsz...

"tűzzel-vassal irtandóak"
Hát igen. Ilyet mondani tényleg csúnya dolog. Főleg, hogy az LMP egyelőre nem csinált semmilyen nagyon csúnya dolgot.
Igazán megvárhatnák amíg csinál.

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2010.10.10. 13:20:05

"Uszítók ellen tesz feljelentést az LMP"

Hol tart az ügy?

(-egyáltalán eljutott-e a vádemelésig?)

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.10.10. 13:42:56

@1.szolo - 2014;): nem tudom, majd megpróbálom kinyomozni. Nem nagyon hiszek benne, az eddigi tapasztalatok alapján, hogy nagyon komolyan vennék az ilyen ügyeket.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.10.10. 14:15:09

@TaTa86.: Bocs, hogy kisség későn válaszolok.

""Mint jól tudjuk, a Szentkorona Rádió elítéli a demokráciát""
"Erre valami bizonyíték?"

Nos, ezt ők maguk írták, amikor kiebrudaltak az oldalukról. Egyébként pedig aki a hatalmat nem a néptől eredezteti, hanem valami misztikus tárgytól, az szerintem eleve nem lehet demokratikus.

""neki a középkori királyság a kívánt államforma""
"Ostobaság, és ezt elsőkézből tudom."

OK, tényleg ostobaság a középkori királyság. Valóban, túlzás volt ezt állítani, biztos variáltak rajta egy kicsit. Elismerem, felszínesen ismerem csak, hogy miket akarnak. De egyébként, ahányan vannak, annyifélét hablatyolnak, keveredik a szentkorona a táltosokkal, a szittyákkal, sumérokkal és még sorolhatnám. Arra alkatilag képtelen vagyok, hogy végeérhetetlen tirádákat, agymenéseket hallgassak vagy olvassak végig. Sajnálom.

"Egyébként Magyarország 1946ig királyság volt, törin hiányoztál mikor az újkort vettétek?"

Hú, de agresszív valaki. Ja, igen, királyság volt, kormányzóval az élen, aki minden erővel megakadályozta, hogy legyen is király ténylegesen. Egyébként ez mire bizonyíték?

"Bár gondolom neked a Nagy-Britannia, Hollandia, Japán, Svédország, Ausztrália is mind a középkort juttatja eszedbe..."

A királyság szempontjából feltétlenül azt juttatja eszembe és abszolút nem értek egyet vele. Ezek azonban alkotmányos monarchiák, az államfő személyét leszámítva köztársaságok. És ez mire bizonyíték? Náluk is van ilyen szentkorona-dili? Nem hiszem. Egyszerűen megszokásból és hagyománytiszteletből meghagyták a királyt, mint államfőt. Nem tudom, nekünk miért kellene ezt majmolnunk. Örüljünk, hogy megszabadultunk ettől, effektíve már Mátyás halálával, aki az utolsó magyar uralkodó volt.

"Olyan cuki ez a felfogás. Wake up Neo, MOST is a kiváltságos uralkodó osztály van felül a mi fantasztikus progresszív "köz"társaságunkban."

Nem így van. Teljesen más a gazdasági és egyéni teljesítmény alapján kialakuló osztályok és az örökletes módon bebetonozott osztályok lényege. Nincs nálunk kiváltságos osztály, polgár és polgár közötti nincs törvényi különbség.

"Gratulálok! Egy tsz-parasztnak az 50es évek közepén differenciáltabb királyságképe volt mint neked!"

Ezt jó tudni. Itt nem királyságképről volt szó, ha nem arról, hogy a szentkoronás királyságról ábrándozók valószínűleg a korona körül sürgölődőkhöz szeretnének tartozni. De szólj, ha tévedtem.

"Jó öreg übermenschmentalitás: van az én véleményem, és van a hülyeség. :)"

Nem erről van szó, de engedd meg nekem, hogy valamit hülyeségnek tartsak.

"Fájóan műveletlen és szűk látókörű vagy."

Úgy látom, te is megengedsz magadnak néhány dolgot. Más szemében a szálkát, magadéban a gerendát sem?

"Az őszintébbek, bátrabbak nyíltan ki szokták mondani, hogy a nemzetfogalom elavult és kártékony. Te meg csak célozgatsz, ironizálsz, beszólogatsz..."

Mivel a nemzet létezik, így a fogalma se lehet elavult. Nem ugyanazt jelenti, mint 200 évvel ezelőtt, ennyi biztos. Számomra nem mindenekfeletti, hanem természetes jelenség, mint a levegő, amit beszívok. És hasonlóan fontos az emberiesség is.

"Hát igen. Ilyet mondani tényleg csúnya dolog. Főleg, hogy az LMP egyelőre nem csinált semmilyen nagyon csúnya dolgot. Igazán megvárhatnák amíg csinál."

Na látod, itt a különbség. Semmilyen indokkal ilyet nem lehet akarni. Neki semmivel nem ér többet a véleménye, mint az enyém, nem ő képviseli a nemzetet. De még ha ő képviselni, másoknak ugyanolyan joguk van élni. Ez a mentalitás az elvakult iszlám fanatikusokhoz hasonló.

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2010.10.10. 14:35:37

Köszi!
Sajna a bíróságok - ha akarnak - olyan nyelvi formákba is beleakaszkodnak (a tartalom helyett) hogy:
- Ez nem "felszólító módban" lett megfogalmazva, akkor hát nem is egy uszító felszólítás ("irtsátok őket..."), csak egy "jelző"...
("Milyenek?" - hát "irtandóak" oszt jónapot!:(

Vincenzo90 2011.06.06. 02:12:53

"A turulos, szentkoronás szédelgők lelkének megmentéséért"

A turul nemzeti jelkép, szent totemállatunk. A korona szintén nemzeti jelkép, az államiság jelképe. Szédelgő az, aki hagyományait nem tiszteli, csupán önző lelke boldogulását keresi, akár saját társain taposva is. Ma ezt hívják liberálisnak. Az a liberalizmus, amit Kossuth büszkén vállalt egy értékközpontú valami volt, semmi köze nem volt ahhoz, amit most például az LMP folytat. Pár megélhetési politikus, aki meglovagolja azt, hogy a klasszikus értelemben vett pártoktól írtózik az emberek jó része és megtéveszti a "Más" név. Tanulni, dolgoknak utánajárni nem szokása a tipikus LMPsnek. Él bele a nagyvilágba és szívből gyűlöl mindent, ami hagyomány, érték, vagyis amit ő nem érthet, mert soha életében nem kapott meg senkitől.